updateeee

Jag hade tänkt börja om att blogga igen efter allas tjat, det var verkligen ett tag sen jag skrev här. men har verkligen inte haft lusten till det. Det har hänt så mycket på senaste, både bra och dåliga saker. men mest bra och fastän vissa dagar känns helt värdelösa så är det ändå ganska bra. jag blickar bara framåt och det känns härligt!


Kort uppdatering för er som inte vet.


Jag bor i hus i öjebyn tillsammans med hundarna Bira, Diva & Buffy.  Izor är hos en familj på prov och han verkar trivas och dom trivs med han så han får nog stanna. :)

Jag har en bulle i ugnen som är beräknad att komma den 10:onde februari.

Har fått en heltidsanställning på Orkidee växter och presenter som har utökat med en till affär där det kommer att säljas kläder från och med nästa vecka. Det kommer att bli jätte kul.

jag vet inte mer vad jag ska skriva, kanske kommer på något kul sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0