Hejhopp

Hallåjsan.
Jag har totalt glömt bort min blogg, men nu ska jag göra en snabb update!

Det har hänt mycket på senaste.
Håller på för fullt med vårat hus, så mycket vi hinner iaf. jag har jobbat galet mycket på senaste, har väl varit ledig 4 dagar på en månad. men jag klagar inte, jag trivs som fisken i vattnet på jobbet! :)
Vi har fått två nya tillskott i familjen, Buffy & Bira som är av rasen Staffordshire Bullterrier.
Bira är nu 12v idag, och jag fick hem henne när hon var 8v.
Och Buffy, hon är 2½ år och är Mamma till Bira.
Så i sommar blir det några utställningar med mina skönhetar :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har lite brådis. börjar jobba snart, och jag hade tänkt hinna måla trappen innan. Lägger upp några bilder.

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0