virrpinne

jobbiga tankar som bara snurrar i mitt huvud.
varför kan jag inte bara stoppa dom som på en stoppknapp?
eller en paus hade funkat lika bra.
jag saknar dig fastän jag inte vill.

men jag vet att jag måste komma över detta, men det är så himla svårt
för allt påminner mig om dig.
det finns minnen överallt, vars jag än vänder mig så finns du överallt.
jag försöker blunda, men du finns där ändå. som tatuerad innanför mina ögonlock.
jag är så trött, kan inte sova för det enda jag ser är dig.
till och med i drömmarna så är du med.
hur glömmer man, hur kommer man över? hur stryker man någon från sitt liv.
jag tror inte man kan komma över någon med bara viljan?
och jag kommer alltid att påminnas av dig. jag har din skatt, ditt underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0